ارتباطاترسانههای جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالشهای نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
ارتباطات غیرکلامینقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
ارتباط و اعتماد اجتماعیسنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
ارزش های دینیتحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
اسلامشناسایی ویژگیهای تصویرسازی اسلام در شبکههای ماهوارهای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلامگرای من» شبکه بیبیسی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
اصل 21 قانون اساسیگفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
اطلاعاترویکرد ویژه سازمانهای تروریستی به رسانههای اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
اطلاعات نادرستمدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
اعتیاد به اینترنتتأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
افکار عمومیبررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیکهای روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
افکار عمومیبررسی تاکتیکهای دستگاه روابط عمومی ارتش اسرائیل نسبت به شبکههای تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
الجزیرهبررسی تاکتیکهای دستگاه روابط عمومی ارتش اسرائیل نسبت به شبکههای تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
الگوی ارتباطاتتدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
امام حسین(علیه السلام)روشهای تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
انتخاباتسناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
انتشارآزادانه. روش دلفیروزنامهنگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
انسانتدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
انگیزه مصرف کنندهاثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
ایرانسناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
اینترنترسانههای جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالشهای نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
اینترنتتأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
ب
بازده کاریتاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
بازیگران غیردولتیرویکرد ویژه سازمانهای تروریستی به رسانههای اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
برهان توماسنقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
بزه دیدهتحلیل قانون جرایم رایانهای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
بوم کسبوکارارائه مدل مطلوب برای کسب و کار پادکستهای ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
بیبیسیشناسایی ویژگیهای تصویرسازی اسلام در شبکههای ماهوارهای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلامگرای من» شبکه بیبیسی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
پ
پادکستارائه مدل مطلوب برای کسب و کار پادکستهای ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
حقوق زنگفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
حقوق شهروندیمحله محوری به عنوان یک واحد تصمیمگیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
خ
خبرگزاریهاگفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
خبرنگارانتاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
خداوندتدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
خطرات اینترنتیتأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
خودکارآمدیاثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
د
درآمدزاییارائه مدل مطلوب برای کسب و کار پادکستهای ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
در دسترس بودنتاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
دسترسی آزادانهروزنامهنگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
دولت حداقل و تسهیلگربازیگری سیاسی - رسانهای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
دیپلماسی رسانهاینقش دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درونزا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
دیجیتالیسازیرسانههای جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالشهای نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
ر
رسانهرویکرد ویژه سازمانهای تروریستی به رسانههای اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
رسانههای اجتماعیتاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
رسانههای اجتماعیمدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
رسانههای جدیدرسانههای جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالشهای نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
رسانههای مجازیسنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
رسانههای نوینارائه مدل مطلوب برای کسب و کار پادکستهای ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
رفتار مصرف کنندهاثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
روابط عمومیبررسی تاکتیکهای دستگاه روابط عمومی ارتش اسرائیل نسبت به شبکههای تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
روش گفتاری و رفتاریروشهای تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
رویکرد MCDMواکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
ز
زورگویی سایبریتأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
س
ساخت اجتماعی واقعیتنقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
سازمانهای امنیتیرویکرد ویژه سازمانهای تروریستی به رسانههای اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
سازمانهای رسانهایعوامل بازدارنده در پذیرش فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
سخنگوی ارتش اسرائیلبررسی تاکتیکهای دستگاه روابط عمومی ارتش اسرائیل نسبت به شبکههای تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
سرمایه اجتماعیسنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
سناریونویسیسناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
ش
شبکه اجتماعیتأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
شبکههای اجتماعیسنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
شبکههای اجتماعیسناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
شبکه یک سیماتحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
عدم قطعیتهای بحرانیسناریوهای اثرگذاری شبکههای اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیتهای بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
عمومیتتاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
غ
غرب آسیانقش دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درونزا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
ف
فرهنگ سیاسیبازیگری سیاسی - رسانهای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
فریبکاری اجتماعینقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
فضای مجازیتحلیل قانون جرایم رایانهای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
فضای مجازیرویکرد ویژه سازمانهای تروریستی به رسانههای اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
فضای مجازیواکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
فناوریهای ارتباطیعوامل بازدارنده در پذیرش فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
فناوریهای جدید اطلاعاتیعوامل بازدارنده در پذیرش فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمانهای رسانهای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
ق
قاچاقواکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
قانون مطبوعاتروزنامهنگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
قرآن کریمتدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
قطببندیگفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
ک
کرونابررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیکهای روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
کسبوکارارائه مدل مطلوب برای کسب و کار پادکستهای ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
کلاهبرداری آنلاینتأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
کیفر شناسیتحلیل قانون جرایم رایانهای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
ماندگاریتاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
محرومیت نِسبیسنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانههای اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
محلهمحله محوری به عنوان یک واحد تصمیمگیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
مدیریت تصویرشناسایی ویژگیهای تصویرسازی اسلام در شبکههای ماهوارهای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلامگرای من» شبکه بیبیسی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
مدیریت مشکلات رسانههای اجتماعیمدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
مشارکتمحله محوری به عنوان یک واحد تصمیمگیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
مطالبات حقوق زنگفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاریها و سایتهای خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
معرفتشناسیتدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
منطقه گرایی درونزانقش دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درونزا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
مواد مخدرواکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
ن
نژادپرستی اینترنتیتأثیرات روانی اجتماعی شبکههای اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
نشانه شناختیتحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
نظام حقوقیروزنامهنگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
نظریات جرم شناسیتحلیل قانون جرایم رایانهای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
نهادهای مدنیبازیگری سیاسی - رسانهای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
نهضت عاشوراروشهای تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
و
وب سیاهواکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
ویژگیهای انگیزشیاثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
ویژگیهای شخصیتیاثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
ه
هراس مخاطببررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیکهای روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
هستیشناسیتدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
همزمانیتاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
همگرایینقش دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درونزا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
هویت نقش دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درونزا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد