نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگهی های تلویزیونی تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
  • آموزش محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]

ا

  • اتنومتدولوژی نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
  • احراز هویت اطلاعات مدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
  • اخبار جعلی مدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
  • ارائه خود نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
  • ارتباط شیوه‌های ارتباطی پیامبر(ص) در جنگ‌‌ها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]
  • ارتباطات رسانه‌های جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالش‌های نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
  • ارتباطات غیرکلامی نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
  • ارتباط و اعتماد اجتماعی سنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
  • ارزش های دینی تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
  • اسلام شناسایی ویژگی‌های تصویرسازی اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلام‌گرای من» شبکه بی‌بی‌سی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
  • اصل 21 قانون اساسی گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
  • اطلاعات رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
  • اطلاعات نادرست مدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
  • اعتیاد به اینترنت تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
  • افکار عمومی بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیک‌های روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
  • افکار عمومی بررسی تاکتیک‌های دستگاه روابط عمومی ‌ارتش اسرائیل نسبت به شبکه‌های تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه‌ الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
  • الجزیره بررسی تاکتیک‌های دستگاه روابط عمومی ‌ارتش اسرائیل نسبت به شبکه‌های تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه‌ الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
  • الگوی ارتباطات تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
  • امام حسین(علیه السلام) روش‌های تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
  • انتخابات سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
  • انتشارآزادانه. روش دلفی روزنامه‌نگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
  • انسان تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
  • انگیزه مصرف کننده اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
  • ایران سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
  • اینترنت رسانه‌های جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالش‌های نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
  • اینترنت تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]

ب

  • بازده کاری تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • بازیگران غیردولتی رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
  • برهان توماس نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
  • بزه دیده تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
  • بوم کسب‌وکار ارائه مدل مطلوب برای کسب ‌و کار پادکست‌های ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
  • بی‌بی‌سی شناسایی ویژگی‌های تصویرسازی اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلام‌گرای من» شبکه بی‌بی‌سی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]

پ

  • پادکست ارائه مدل مطلوب برای کسب ‌و کار پادکست‌های ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
  • پیامبر (ص) شیوه‌های ارتباطی پیامبر(ص) در جنگ‌‌ها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]

ت

  • تاکتیک روانی بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیک‌های روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
  • تاکتیک‌های سخنوری و تاکتیک‌های محتوا بررسی تاکتیک‌های دستگاه روابط عمومی ‌ارتش اسرائیل نسبت به شبکه‌های تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه‌ الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
  • تبلیغات روش‌های تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
  • تحلیل گفتمان شناسایی ویژگی‌های تصویرسازی اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلام‌گرای من» شبکه بی‌بی‌سی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
  • تحلیل گفتمان فوکویی تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]
  • تروریسم جدید رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
  • تصمیم‌گیری محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
  • تصویرسازی شناسایی ویژگی‌های تصویرسازی اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلام‌گرای من» شبکه بی‌بی‌سی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
  • تلویزیون بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیک‌های روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
  • تنوع نمادها تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • توییتر تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]

ج

  • جرائم رایانه‌ای تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
  • جنگ‌های پیامبر (ص) شیوه‌های ارتباطی پیامبر(ص) در جنگ‌‌ها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]

ح

  • حقوق زن گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
  • حقوق شهروندی محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]

خ

  • خبرگزاری‌ها گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
  • خبرنگاران تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • خداوند تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
  • خطرات اینترنتی تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
  • خودکارآمدی اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]

د

  • درآمدزایی ارائه مدل مطلوب برای کسب ‌و کار پادکست‌های ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
  • در دسترس بودن تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • دسترسی آزادانه روزنامه‌نگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
  • دولت حداقل و تسهیل‌گر بازیگری سیاسی - رسانه‌ای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
  • دیپلماسی رسانه‌ای نقش دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درون‌زا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
  • دیجیتالی‌سازی رسانه‌های جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالش‌های نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]

ر

  • رسانه رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
  • رسانه اجتماعی تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]
  • رسانه‌های اجتماعی تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • رسانه‌های اجتماعی مدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
  • رسانه‌های جدید رسانه‌های جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالش‌های نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]
  • رسانه‌های مجازی سنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
  • رسانه‌های نوین ارائه مدل مطلوب برای کسب ‌و کار پادکست‌های ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
  • رفتار مصرف کننده اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
  • روابط عمومی بررسی تاکتیک‌های دستگاه روابط عمومی ‌ارتش اسرائیل نسبت به شبکه‌های تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه‌ الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
  • روش گفتاری و رفتاری روش‌های تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]
  • رویدادهای متاورسی تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]
  • رویکرد MCDM واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]

ز

  • زورگویی سایبری تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]

س

  • ساخت اجتماعی واقعیت نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
  • سازمان‌های امنیتی رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
  • سازمان‌های رسانه‌ای عوامل بازدارنده در پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
  • سخنگوی ارتش اسرائیل بررسی تاکتیک‌های دستگاه روابط عمومی ‌ارتش اسرائیل نسبت به شبکه‌های تلویزیونی عربی (مطالعه موردی شبکه‌ الجزیره) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 59-86]
  • سرمایه اجتماعی سنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
  • سناریونویسی سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]

ش

  • شبکه اجتماعی تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
  • شبکه‌های اجتماعی سنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
  • شبکه‌های اجتماعی سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
  • شبکه یک سیما تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
  • شیوه‌های ارتباطی شیوه‌های ارتباطی پیامبر(ص) در جنگ‌‌ها [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-250]

ص

  • صنایع فرهنگی رسانه‌های جدید، دیجیتالی شدنِ صنایع فرهنگی و چالش‌های نوین: یک فراتحلیل کیفی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 115-154]

ط

ع

  • عدم قطعیت‌‌های بحرانی سناریوهای اثرگذاری شبکه‌های اجتماعی بر انتخابات آینده ایران با تأکید بر عدم قطعیت‌‌های بحرانی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 161-183]
  • عمومیت تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]

غ

  • غرب آسیا نقش دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درون‌زا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]

ف

  • فرهنگ سیاسی بازیگری سیاسی - رسانه‌ای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
  • فریبکاری اجتماعی نقش ارتباطات غیرکلامی در ساخت اجتماعی واقعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 145-165]
  • فضای مجازی تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
  • فضای مجازی رویکرد ویژه سازمان‌های تروریستی به رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-134]
  • فضای مجازی واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
  • فناوری‌های ارتباطی عوامل بازدارنده در پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]
  • فناوری‌های جدید اطلاعاتی عوامل بازدارنده در پذیرش فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی در بین مدیران سازمان‌های رسانه‌ای [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 93-112]

ق

  • قاچاق واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
  • قانون مطبوعات روزنامه‌نگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
  • قرآن کریم تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
  • قطب‌بندی گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]

ک

  • کرونا بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیک‌های روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
  • کسب‌وکار ارائه مدل مطلوب برای کسب ‌و کار پادکست‌های ایرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-144]
  • کلاهبرداری آنلاین تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
  • کیفر شناسی تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]

گ

  • گفتمان خبری تحلیل گفتمان خبری توییتر رویدادهای متاورسی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 11-57]

م

  • ماندگاری تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • محرومیت نِسبی سنجش نقش سرمایه اجتماعی بر محرومیت نِسبی از طریق کاربست رسانه‌های اجتماعی مجازی (مطالعه موردی شهر نجف آباد) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 73-102]
  • محله محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
  • مدیریت تصویر شناسایی ویژگی‌های تصویرسازی اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای (مورد مطالعه: مستند «برادر اسلام‌گرای من» شبکه بی‌بی‌سی) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 37-71]
  • مدیریت مشکلات رسانه‌های اجتماعی مدیریت اخبار جعلی توسط متخصصان روابط عمومی: بررسی عناصر کلیدی و اقدامات احراز هویت اطلاعات [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 169-198]
  • مشارکت محله محوری به عنوان یک واحد تصمیم‌گیری خرد برای آموزش ارتباطات و مشارکت شهروندان [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 55-80]
  • مطالبات حقوق زن گفتمان شناسی مطالبات حقوق زنان در انتخابات و مقایسه با اصل 21 قانون اساسی (مورد مطالعه خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری داخلی) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 81-107]
  • معرفت‌شناسی تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
  • منطقه گرایی درون‌زا نقش دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درون‌زا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
  • مواد مخدر واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]

ن

  • نژادپرستی اینترنتی تأثیرات روانی اجتماعی شبکه‌های اجتماعی [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 155-168]
  • نشانه شناختی تحلیل نشانه شناختی ارزش های دینی در آگهی های تجاری شبکه یک سیما [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 153-198]
  • نظام حقوقی روزنامه‌نگاری شهروندی و ضرورت تغییر در قانون مطبوعات ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 41-72]
  • نظریات جرم شناسی تحلیل قانون جرایم رایانه‌ای در بستر جرم شناسی نظری [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 199-224]
  • نهادهای مدنی بازیگری سیاسی - رسانه‌ای طبقه متوسط جدید در ایده حکمرانی خوب (ایران پسا انقلاب) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 185-223]
  • نهضت عاشورا روش‌های تبلیغاتی نهضت عاشورا (با تأکید بر تبلیغ گفتاری و رفتاری یاران امام حسین (ع) [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 201-222]

و

  • وب سیاه واکاوی وب سیاه در فضای مجازی ایران [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 135-160]
  • ویژگی‌های انگیزشی اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]
  • ویژگی‌های شخصیتی اثرات ویژگی های شخصیتی و انگیزشی بر رفتار مصرف محصولات غذایی سلامت از طریق اثرات واسطه ای خودکارآمدی، انگیزه برای سلامتی و نوآوری در حوزه محصولات سالم برمبنای مدل 3M [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 225-258]

ه

  • هراس مخاطب بررسی چگونگی استفاده رسانه ملی از تاکتیک‌های روانی در ایجاد کرونا هراسی از دیدگاه شهروندان تهرانی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 73-92]
  • هستی‌شناسی تدوین الگوی ارتباطات اسلامی از منظر قرآن کریم [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 11-54]
  • همزمانی تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر بازدهی کاری خبرنگاران [دوره 10، شماره 40، 1400، صفحه 87-114]
  • همگرایی نقش دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درون‌زا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]
  • هویت  نقش دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرایی درون‌زا در غرب آسیا [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 11-36]